The Best BBCream in Malaysia – Pilihan 19,000 wanita cantik Malaysia!



Wanna be beautiful like Seo hyun??

--
--
--
-> Produk ini diimport khas dari Korea <-



Berikut adalah 8 sebab kenapa ramai wanita lebih gemar mengggunakan BBCream, dan mula meninggalkan foundation biasa :


Sebab 1 : Wajah Lebih Licin dan Cerah Semulajadi (seolah-olah tak pakai  make-up) 


Krim ini mengandungi khasiat dan zat yang tinggi. Umpama anda berikan diet organik yang seimbang pada kulit. Hasilnya, ia kelihatan sihat, licin dan cerah – sebagaimana badan akan sihat dan cergas bila makan makanan yang berzat dan seimbang. 




 Sebab 2 : Hanya 30 Saat Untuk Dipakai! (sesuai bagi wanita sibuk yang mahu cantik)


Hanya perlu guna beberapa titik. Bukan saja sepantas kilat untuk dipakai, malah menjimatkan. Tak perlu tergopoh-gapah waktu pagi masa bersiap untuk pergi kerja. Masa boleh jimat, dan kecantikan pun terjaga rapi. Keluar rumah dengan penuh keyakinan diri.




Sebab 3 : Menutup Bintik, Jerawat dan Warna Kulit Yang Tidak Rata



Tak boleh nafi, tak semua orang punyai kulit yang sama. Ada yang berminyak, dan ada yang kering. Ada yang berjerawat dan ada yang licin. Ada yang berbintik dan warna tak seimbang. Namun BB ‘Wonder’ krim ini, tanpa syak lagi memang ‘wonderful’, kerana masalah ini sekurang-kurangnya dapat diselesaikan dengan mudah dan cepat. Walaupun ia tidak merawat, tapi ia mengurangkan masalah. Dengan harga murah, ia pasti memuaskan. Masalah yang selesai tak ternilai harganya! 

Sebab 4 :  Anti-Kedut Supaya Anda Kelihatan 10 Tahun Lebih Muda 


Memang tak seronok kalau tiba-tiba ada orang panggil anda ‘Makcik’! Tapi apakan daya, masa tetap berjalan. Proses penuaan adalah proses yang normal. Tapi dengan menganjalkan kulit, kedutan yang menampakkan ‘tua’ tersebut boleh dikurangkan. Memang best kalau selalu dipanggil ‘cik adik manis…’ …dan krim ini boleh membantu.

Sebab 5 : Perlindungan Dari Cahaya UV Matahari Merbahaya, 30 Kali Lebih Lama


Bila anda berdiri di tengah panas, ia sebenarnya melemahkan kulit anda. Bila kulit anda lemah, ia tidak tahan lama dan menyebabkan kulit semakin berkedut, berjeragat, dan tak sihat. Mungkin anda tak pernah terfikir, perlindungan dari cahaya matahari UV sebenarnya penting untuk mengekalkan kecantikan.

Sebab 6 : Tiada Kesan Serbuk Pada Baju 


Sudah berapa kali kesan dari foundation powder mengotorkan yg berikut: baju anak bila anda cium mereka lengan baju bila anda kesat peluh di dahi tertumpah powder dan mengotorkan kereta, baju dan meja… Ucapkan selamat tinggal. Tiada lagi dengan BB Cream. 

 Sebab 7 : Melembabkan, dan Tak Terasa Kering 


Oleh kerana BB Cream adalah lotion yang melembabkan, kulit anda sentiasa terasa lembab, dan tidak terasa kering dan kurang selesa.

Sebab 8 : Mudah Dibawa 


Saiznya cukup-cukup saja untuk tahan lama tapi pada waktu yang sama cukup kecil untuk mudah dibawa kemana-mana. Ia juga muat dengan mudah di dalam handbag yang kecil! 

 -> Ringkasnya… Mistine BB Wonder Cream adalah kosmetik SEMUA dalam satu. Ia bertindak sebagai foundation, concealer, sunblock, pelembab, semua dalam satu pemakaian pantas dalam 30 saat.







-> Testimoni 







-> Harga ASAL RM55 

 -> Harga PROMOSI sekarang!!!

 RM35 + FREE Sabun Susu Beras +FREE POSLAJU 

 atau

 Beli 2 RM60 + FREE Sabun Susu Beras + FREE POSLAJU

Beli sekarang!!!

Cara- Cara Dapatkan Harga Diskaun ini dan Order




Sila masukkan RM35 @ RM60 ke akaun bank:



CIMB 03030002154202 (atas nama Nur Amirah Nadia Kamarul Aizan)

Setelah bank-in, sila SMS maklumat berikut ke 011 1980 8605



1. Tarikh & Masa Bank-in



2. Nama Penuh



3. Alamat utk dipos





{。^◕‿◕^。} SILALAH LIKE DAN KOMEN.. {。^◕‿◕^。}

0 comments:

 
۩۩ This Blog is Protected. Copyright 2011 © Design By Miss Fara Chew ۩۩
۩۩ Ini Blog Miss Fara Chew. Jangan Copy, Jika Suka Sila Credit ke Miss Fara Chew۩۩