VIVIX Memulihkan DNA Rosak / Abnormal yang Menyebabkan Kanser

Apakah kanser? Rasanya semua orang maklum mengenai penyakit merbahaya ni kan? Kanser ni nama umum. Ade lebih dari 100 jenis kanser. Walaupun kanser ni banyak jenis, tapi permulaan terjadinya kanser adalah sama iaitu ia bermula dari sel-sel yang tidak normal berkembang secara tidak terkawal. Kanser tanpa rawatan akan menyebabkan timbul beberapa penyakit lain dan akan berakhir dengan kematian. Dalam entri ini akan dikongsi kaitan antara DNA rosak dan kanser serta bagaimana VIVIX bertindak untuk pulihkan DNA yang rosak. 

Macam mana kanser bermula? 
Ianya bermula dengan DNA(asid deoksiribonukleik). Sel sihat akan menjadi kanser disebabkan oleh kerosakan pada DNA. Biasanya kalau DNA rosak, ada 2 keadaan akan berlaku iaitu sel akan repair itself atau sel tersebut akan mati dengan sendirinya. Kanser terjadi kalau DNA yang rosak tersebut tidak dibaiki dan tidak juga mati..tapi sebaliknya sel yang mengandungi DNA rosak ni menjadi sel baru yang tidak diperlukan badan. Sel baru tu pula sama cirinya dengan DNA yang rosak.


Dan manusia memang boleh mewarisi abnormal DNA ni dari kedua ibu bapa tapi most often kerosakan ni terjadi disebabkan oleh kesilapan yang berlaku bila sel reproduce atau disebabkan oleh persekitaran seperti pencemaran, smoking, sun exposure dan pemakanan.

Bagaimana sel kanser merebak?
Untuk lihat secara mendalam bagaimana sel yang sihat boleh menjadi sel kanser, meh kite tonton video animasi ni
Genetik bukan lagi faktor utama yang menyebabkan kanser. Kita semua mempunyai peluang 100% untuk mendapat kanser walaupun tiada ahli keluarga yang mengidap kanser. Kesemua faktor penyebab kanser telah pun ada di depan mata kita dan sedang kita hadapi sekarang.

Apa cara nak halang dari terjadi kanser atau sel kanser dari terus merebak dan merebak? VIVIX adalah jawapannya. Saya mesti share pada semua kenapa VIVIX adalah pilihan kerana VIVIX adalah satu-satunya product yang bertindak bermula dari DNA, cure from the route cause. Punca kanser adalah DNA, jadi seharusnya DNA la yang perlu dirawat.

Bagaimana VIVIX bertindak untuk baiki DNA yang rosak dan seterusnya menghalang dari membiak menjadi sel kanser. Ada 4 mekanisme tindakan VIVIX.



Bahan utama yang bertindak ke atas DNA adalah RESVERATROL. Beberapa kajian telah menunjukkan bahawa RESVERATROL boleh membantu pencegahan penyakit kanser: 



  • Menurut laporan dari Annals of the New York Academy of Sciences 2011,beberapa kajian awal menunjukkan bahawa RESVERATROL mungkin mempunyai kesan anti-kanser. 
  • Dalam satu kajian 2008 pada kultur selresveratrol membantu menyekat perkembangan kanser payudara di peringkat awal. Diterbitkan dalam PenyelidikanPencegahan Kanser, kajian itu mendapati bahawa resveratrol membantu menghalang estrogen dari bertindak balas dengan molekul DNA dan membentuk sebatian yang menandakan permulaan pembentukan sel kanser.
  • Menurut laporan yang diterbitkan pada 2007oleh  Biologi Kanser & Terapi. Penulis laporan itu mendapati bahawa resveratrol muncul untuk menjejaskan semua peringkat karsinogenesis (di mana sel-sel normal berubah menjadi sel-sel kanser).
  • Diterbitkan dalam jurnal Karsinogenesis, satu lagi kajian tahun 2008 menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu mencegah kanser prostat (mungkin disebabkan oleh kesannya terhadap hormon seks lelaki yang dipanggil androgen).
Kanser Stage 3, consume VIVIX selama sebulan hasilnya bebas kanser



{。^◕‿◕^。} SILALAH LIKE DAN KOMEN.. {。^◕‿◕^。}

0 comments:

 
۩۩ This Blog is Protected. Copyright 2011 © Design By Miss Fara Chew ۩۩
۩۩ Ini Blog Miss Fara Chew. Jangan Copy, Jika Suka Sila Credit ke Miss Fara Chew۩۩