Ya Allah Aku Telah Jatuh Cinta

Ya Allah
Jika aku jatuh cinta
Cintakanlah aku pada
seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu
Ya Allah
Jika aku jatuh cinta
Jagalah cintaku padanya
Agar tidak melebihi cintaku padaMu
Ya Allah
Jika aku jatuh cinta
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang
Yang hatinya terpaut padaMu
Agar tidak terjatuh dalam jurang
Ya Allah
Jika aku jatuh cinta
Jagalah hatiku padanya
Agar tidak berpaling dariMu
Ya Allah
Sesungguhnya aku bermohon padaMu
Untuk selalu mencintaiMu

Ya Allah… Kau jagalah pintu hati ku dari dicemari cinta manusia yg tidak halal bagiku ^_^
Amin..


dipetik :-- www.pakarcinta.com

{。^◕‿◕^。} SILALAH LIKE DAN KOMEN.. {。^◕‿◕^。}

0 comments:

 
۩۩ This Blog is Protected. Copyright 2011 © Design By Miss Fara Chew ۩۩
۩۩ Ini Blog Miss Fara Chew. Jangan Copy, Jika Suka Sila Credit ke Miss Fara Chew۩۩