Mari Beramal Bersama Colgate

Lama dah dok perhati apps fb "Mari Beramal Bersama Colgate". pagi ni br tergerak tangan sama2 menghulurkan bantuan. memang menarik Colgate mengajak kita membuat amal.. semua tahu disamping kita menghadap komputer, kita masih lagi boleh membuat amal kan. mungkin dari cara ini Colgate mendapat inspirasi untuk kita sama-sama membuat amal. 



Untuk Mari Beramal Bersama Colgate, kita hanya perlu berjanji untuk membuat kebaikan menggunakan apps fb colgate dan kemudian Colgate Malaysia akan menyumbangkan RM3 untuk setiap janji yg dibuat.


janji yang dibuat tak perlu susah-susah sangat. terbahagi kepada dua iaitu dengan membuat ayat sendiri atau ayat yang sudah dibagi dalam apps ini. 


pilih mana-mana foto yg telah dilukis oleh kartunis Ujang dan buatlah janji yang anda rasakan sesuai dengan gambar yang dipilih. 


ini adalah  yang fara buat " I will do something nice for my family"



jangan lupa tag kepada 10 rakan anda untuk mereka sama-sama membuat janji. untuk pengetahuan semua  Colgate akan dermakan lagi RM1 untuk kempen ini. dan pihak Colgate akan dermakan 50 sen untuk setiap LIKE yg akan diterima kpd page facebook Colgate Malaysia.


okey lepas tagged, kalu nak lagi syokkk boleh la buat cover photo facebook seperti fara ini...


marilah kita sama-sama menghulurkan bantuan.. untuk pengetahuan, derma-derma yang terkutip ini akan disalurkan kepada 15 rumah anak yatim di seluruh Malaysia yang diselia oleh JKMM. RM25,000 akan dikumpulkan menerusi facebook tetapi jumlah derma akan dilakukan oleh pihak Colgate ialah sebanyak RM150 000 yang digunakan untuk membantu rumah kebajikan dan rumah anak yatim di seluruh Malaysia.



{。^◕‿◕^。} SILALAH LIKE DAN KOMEN.. {。^◕‿◕^。}

 
۩۩ This Blog is Protected. Copyright 2011 © Design By Miss Fara Chew ۩۩
۩۩ Ini Blog Miss Fara Chew. Jangan Copy, Jika Suka Sila Credit ke Miss Fara Chew۩۩