Tiroid


sape2 leh share cerita kat cni .
sesiapa yg ade penyakit ni or sdara2, kenalan2.

{。^◕‿◕^。} SILALAH LIKE DAN KOMEN.. {。^◕‿◕^。}

12 comments:

shida'R said...

ade kawan tp...xbape lah..kpe dear?

Fara Chew said...

just nk tahu sesiapa yg ade penyakit ni.. fara kena penyakit tiroid..

Miko Michiko said...

dear...
try baca kat cni..

http://www.biovco.com/indexiko.php?no=48&tjk=penyakit-tiroid.php

harap dapat membantu :)

Syed Salleh said...

Non of my friends and family have em though, sorry cant help :)

(http://syedsalleh.blogspot.com/)

Nyue said...

oic...better jumpa doktor lebih baik..

shida'R said...

oh yeke huhu..shida cuba tnya mmber shida nnt k :)

sis92 said...

better terus jumpa doktor ..

! NZ Si Panglipur Lara ! said...

JUST SHARING....

mak cik sy ada penyakit ni.. kat bhgian leher. masuk radioactive tapi banyak effect kat diri dia.. badan dia makin susut ..lepas tu dia xcident patah bahu.. effect dari radioactive tu, tulang dia takleh bercantum dah.. dan terpaksa berhenti kerja...tapi dia kuat semangat dan skrg bukak bisnes sendiri.

everything happens must be a reason....

Syafiqah Othman said...

piqah ada kawan msa hostel dulu ..dia ada la sakit tyroid ni..makin lama makin besar.n dia dah buat pembedahan pon lepas tu. tapi x bnyak tau sangat pasal tu.. :)

NugRuL SakuRa said...

Blogger dr blog IntanBerlian slalu share info psl tiroid nih ..try mu tgk

kakrose said...

takde siapa pun dlm family akk ada penyakit tiroid..

CikMai said...

mai takde penyakit tiroid . tapi hampir2 mcm tiroid tp tmbuh kat tangan... nama dia ganglion cyst

 
۩۩ This Blog is Protected. Copyright 2011 © Design By Miss Fara Chew ۩۩
۩۩ Ini Blog Miss Fara Chew. Jangan Copy, Jika Suka Sila Credit ke Miss Fara Chew۩۩